مرگ
 
درباره وبلاگ


سلام به همه بچه های باحالی که بانظر هاشون به ما حال میدن محمد هستم و امیدوارم ساعات خوشی رو در وبم سپری کنید بااااای
آخرین مطالب
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 1725
بازدید کل : 129764
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 194
تعداد آنلاین : 1

ابزار پرش به بالا مترجم سایت

onLoad and onUnload Example

آخرین سوار سیاه





 

از مرگ نترس زیرا همدم تنهایی هاست

گر چه حالم پس است ولی با نجوای غم مینویسم
گر چه شکستم لیکن دوباره نو شدم
از نو مرا شکستند
مینویسم بر دفتر عشق چو خون
پاک می کنم چون نگاشته هایم دل کودکی را نشکند
آری کودکی هایم
خدایا اکنون تو را سپاس چون به کسی محتاج نیستم
غنی ام
غنی از احساس
خالی از نامردی ها
نیمه گمشده .... مسخره..
دوغ ها
دنیایم تاریک است
برگ خزان عمرم می رقصد
زندگی بی عشق ............

اندکی صبر غروب نزدیک است!
غروبی که هیچ وقت برایم سحر نشد!

اشکایم پای نهال عمر دیگران ریخته شد
کجایی مرگ ؟؟
ای کشتی جدایی از دنیا
این دنیای بی انتها
کوزه ی احساسم خالیست
پرتو امیدم روشن است
زیرا ....
چرا ؟؟؟
آری اینست
همه لنگه دارند و لی من..
لنگه من تنهایی است
زیر باران بی معرفتی ها
ذوب می شوم مرگ ای دوست قدیمی
تویی همدمم
با غروب من دنیا زیبا تر می شود خالی از
هر بدی میشود؟؟
من در این دنیا
مرگ ای نجوای کر کننده ی بزدلان
بیا که منتظرم
منتظر جدایی از ...
بعد از این غم ها
حال از زندگی رهایم
حال بیا ای مرگ بیا تو را در آغوش میگیرم ولبانت را میبوسم
من که از بوسه ی..... محروم بودم

 

 

غریب همدم من است همدم تنهایی ها


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 15 دی 1395برچسب:غروب,عشق,قلب,تنها,گریه,اشک,غم,مرگ, :: 8:34 ::  نويسنده : محمد امین مجیدی